Gadis Melayu kena Raba dengan Mat Bangla


sewaktu dlm perjalanan balik ke rumah semalam, SS terserempak dengan seorang gadis Melayu yang sungguh cantik dan mengghairahkan. Dari susuk tubuh dan perwatakkannya, ternyata si gadis ini masih dalam lingkungan awal 20-an. Tapi sayangnya si gadis ini tidak mempunyai kenderaan sendiri dan hanya mengharapkan simpati dari Bas Awam yang agak uzur setiap hari.

Pakaiannya pulak menunjukkan yang si gadis ni memang kuat melaram tetapi bersesuaian dengan keadaan semasa. Maklumlah semalam cuaca agak panas terik, jadi si gadis ni hanya mengenakan kemeja dan Skirt yang agak pendek (paras Lutut jer) dan sendat plk tu. SS mengambil kesempatan untuk menikmati semangkuk cendol mamak berdekatan Pondok Bas dimana si gadis sedang menunggu. Sedang asyik memerhatikan si gadis jelita ini, pandangan teralih pula kepada bas yang berhenti di hadapan gadis jelita itu. Aduh.... dh nk balik ker??? keluhan hati SS sendirian

Nak di pendekkan cerita, SS berasa agak simpati dan tertekan memerhatikan gelagat penumpang-penumpang yang berebut untuk naik ke tangga bas tatkala pintu bas mula di buka. Tak terkecuali si gadis jelita yang agak berminyak raut wajahnya dek kerana panas terik mentari hari ini agaknya. Tetiba, keadaan menjadi sunyi sepi seketika. SS dengan penuh rasa curiga dan semangat ingin tahu, segera mengintai apakah yang berlaku di hadapan tangga bas tu. Oooooo.... rupa-rupanya si gadis jelita itu mengalami kesukaran untuk naik ke atas tangga bas kerana keSendatan skirt yang dipakainya.

Tanpa berfikir panjang, si gadis jelita itu terus melonggarkan skirtnya dengan membuka sedikit "zip" di bahagian belakang skirtnya dengan harapan pergerakkannya akan menjadi mudah dan selamat. Namun apa yang di usahakan menemui kegagalan. SS mula bersimpati dengan apa yang berlaku. Sekali lagi si gadis jelita itu menurunkan sedikit lagi bukaan "zip" skirtnya untuk tujuan yang sama. Namun kali ini juga gagal.

Terkejut beruk bertambah hairan, si gadis ini terus melonggarkan bukaan "zip"nya hingga kelihatan terlondeh sedikit skirtnya yang berwarna hitam dam ketat itu. Mungkin si gadis tidak mempedulikan keadaan sekeliling kerana bajunya di letakkan di sebelah dalam skirt, jadi kalau terbukak pun masih agak sopan. Sejurus itu, satu kuasa tangan manusia telah menolak punggung si gadis jelita ini dari belakang hingga kaki si gadis jelita ini hampir tersandung di tangga bas.

Dengan perasaan marah dan geram, si gadis jelita itu terus berpaling dan memarahi orang di belakangnya dengan kata-kata yang cukup kesat dan kotor. Keadaan di sekeliling bus stop menjadi kelanm kabut seketika. Semua mata yang berada di situ tertumpu ke arah pertelingkahan antara gadis jelita dan lelaki di belakannya. Antara perkataan yang sempat SS dengar dalam pertelingkahan itu adalah " Dasar Lelaki GATAL, MIANG dan byk lagi la...." Dah sesak-sesak mcm ni pon nk amik kesempatan pegang punggong orang....gatal gatal gatal.... jerit gadis jelita itu dengan penuh kemarahan. Dengan muka selamba si Lelaki yang sebenarnya berbangsa Bangla ni membalas kemarahan gadis itu dengan berkata " U tu lagi gatal... tarak malu punya pompuan" Gadis itu semakin marah sambil memandang tajam muka mamat Bangla di hadapannya. Dengan keras si gadis bersuara lagi " Apasal u cakap i galal plk, sedangkan u yang pegang punggung i first.... " Mamat bangla ni masih mempertahankan kebenarannya dengan penuh selambe menjawab " Macam mana i tak tolak U ke depan, sebab u yang tak malu, gtal buka zip seluar I ......"

Alamak merah padam muka si gadis jelita tu, orang pun mula berteriak mentertawakan gelagat mereka. Kerana malu, marah dan tertekan si gadis terpaksa mengambil teksi untuk meneruskan perjalanan ke destinasi seterusnya yang SS pun tak tahu ke mana hala tujunya....

0 Response to Gadis Melayu kena Raba dengan Mat Bangla

Post a Comment