Apasal dengan Celcom Berukband ni?


Semenjak beberapa hari yang lepas, aku rasa terhina malah dihina secukup rasa oleh CELCOM kerana perkhidmatan jalur lebar yang kononnya terpantas dan tercanggih di dunia menjadi lembab selembab-lembabnya. Kelembapan CELCOM ini bagaikan Tikus Betina yang baru keluar dari Longkang Busuk lagi berair bacin .... basah kuyup dan jalan merangkak-rangkak mencari hala tuju. Apa nak jadi bengan rangkaian CELCOM ni.

Ramai juga rakan-rakan blogger aku yang mengalami detik hitam dan kepayahan serupa.

Apa yang harus aku lakukan, bil dibayar setiap bulan, tapi servis semakin hancur macam hancurnya sistem kehakiman Malaysia sejak akhir-akhir ini. Hari ini kita menyaksikan beberapa sistem perundangan dan perlembagaan negara sedang rakus dilacurkan oleh pihak-pihak tertentu yang sentiasa mengejar kemewahan dan kuasa.

Begitu jugak dengan CELCOM yang semakin menggila menguasai Wilayah alam maya tanpa batasan. Harap-harap ada lah pihak terentu yang akan memandang serius perkara ini.

Boringnya hidup tanpa Internet... Nak tgk TV takut esok lusa mati, malaikat munkar nangkir sabitkan aku dengan kesalahan Bersubahat dengan kerajaan Beruk yang sentiasa menipu rakyat....

0 Response to Apasal dengan Celcom Berukband ni?

Post a Comment