EXCLUSIVE-Lagi Gambar Pernikahan Ihsan Anak Lelaki Anwar Ibrahim Saudara Kepada Saiful Bukhari



SUMBER BERITA www.papagomo.com

Blogger pro Pakatan Rakyat atau Pro Anwar Ibrahim dituntut untuk menyangkal kenyataan "PAPAGOMO" sekiranya anda yakin dengan perjuangan anda.
Artikel ini bersifat original dan tiada unsur pengubahsuaian sama sekali...





Ihsan & Shaheeda
Gambar Diperolehi
dari Sumber Dalaman PKR

Malam tadi MD Ihsan satu satu nya anak lelaki tunggal dalam keluarga Anwar Brahim selamat diijabkabulkan dengan pasangan nya Shaheeda di Damansara. Majlis yang sederhana dan hanya keluarga terdekat sahaja yang di jemput ini dibuat atas permintaan Ihsan sendiri.( KLIK DISINI) Dengan sekali lafaz sahaja Ihsan SAH menjadi suami kepada isterinya Shaheeda.

Gomo mengucapkan semoga pernikahan
Ihsan dan Isterinya berbahagia
sehingga ke anak cucu.

Pernikahan antara Ihsan dan Shaheeda ini juga secara tidak langsung telah menjalinkan satu hubungan persaudaraan di antara Anwar Ibrahim dan juga Saiful Bukhari. Keluarga Shaheeda isteri Ihsan merupakan saudara kepada keluarga sebelah Bapa Saiful Bukhari. Saiful juga ada menceritakan sedikit sebanyak bagaimana dia bersaudara dgn tertuduh melalui Facebooknya. Menurut beliau:

"Alhamdulillah, sahabat saya, Ihsan Anwar(anak pd tertuduh) selamat di ijab kabulkan dgn sekali lafaz sbtr tadi. Beliau bertunang seminggu selepas saya. Semoga berkekalan hingga ke akhirat.. p/s: menurut pak cik saya, "bersaudara jauh" lah kami melalui pernikahan ini."

Kenyataan dari Saiful bukhari ini bukanlah kenyataan yang direka reka namun inilah kebenaran dan Kuasa Allah yang Maha Besar dalam kehidupan seharian kita. Sejauh mana kita membenci mahupun membuang seseorang itu pastinya akan kita di rapatkan lagi dengannya.

Semoga Persaudaraan diantara Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari tidak menjejaskan perjalanan Kes Liwat antara mereka berdua ini yang akan berlangsung pada 25hb Jan 2010. Untuk makluman Anwar Ibrahim masih belum lagi menfailkan rayuan nya berhubung keputusan Mahkamah yang telah menolak rayuannya untuk menGUGURkan kes sebelum bicara.

Buat keluarga Anwar Ibrahim, Gomo mengucapkan Tahniah diatas bertambahnya anggota keluarga anda dan di harapkan Anwar Ibrahim menerima hakikat bahawa kuasa Allah itu lebih Besar dari watak yang di mainkan nya itu.

Psssttt..Gomo tersentak bila mana Anwar telah menjadi saudara kepada Saiful. Kuasa Allah sungguh Besar sekali. Allah Maha Besar

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

0 Response to EXCLUSIVE-Lagi Gambar Pernikahan Ihsan Anak Lelaki Anwar Ibrahim Saudara Kepada Saiful Bukhari

Post a Comment