Orang Kaya Indonesia Tuntut Janji dan Duit Anwar Ibrahim


i

"Lu jangan main main sama gue Nuar!
Sudah banyak uang gue di laburkan pada lu.
Berjuta wang nya gue hantar buat sokongan
lu masa pemilu.

Mana janji-janji manis mu Nuar?
mana hasil dari pelaburan Gue?
Gue sudah mula bosan sama kamu Nuar!

Gue mau uang gue dikembalikan!
Gue ngak peduli sama apa urusan kamu!
Kembalikan Uang Gue Keparat!!!"

Jangan sampai gue Ganyang sama lu!
Sudah banyak yang gue bikin Ganyang di sini
buat pertolongan lu di sana Nuar!
Sudah banyak uang gue di Ganyang
Sama keponakan mu di sini Nuar.

Jangan Sampei Gue Ganyang Sama Lu!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

No 13 TERKAYA di INDONESIA.
Chairul Tanjung
Umurnya baru 46 tahun namun kekayaan nya sungguh luar biasa.
Klik Disini

Jeng..jeng..jeng...
Apa hal ni marah-marah pula
Kawan Anwar Ibrahim ni?
Pasal Duit ker brother? apa yang marah sangat?

He..he..he...

Menurut sumber dari beberapa blog tmpatan dan Untuk makluman semua, Chairul Tunjung ini adalah penyumbang Dana buat Anwar semasa Berkempen di pilihanraya yang lalu. Malah sebelum pilihanraya juga Anwar telah menerima Dana dari orang kaya Indonesia ini. Dana bukan sebarang dana, tapi ianya adalah bentuk pelaburan dalam mendapatkan habuan apabila Anwar Menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Jika semua sedar akan satu kumpulan yang secara tiba-tiba muncul dalam menentang Najib dan Malaysia baru-baru ini maka Lelaki ini lah yang telah membiayai gerakan kumpulan yang di berikan nama GANYANG MALAYSIA

Banyak dah habis duit si Chairul ni buat Anwar, tu pasal lah marah sangat dia ni pada Anwar Brahim.

Namun Anwar masih lagi gagal menjadi PM Malaysia, sebaliknya hanya mampu menjadi Ketua Pembangkang dalam Parlimen Malaysia Sahaja. 16 Sept juga telah gagal dan semakin lama semakin suram kerjaya politik Anwar ini.

Kalau ada benda baik buat Anwar pun hanyalah kerana Dilantik sebagai Penasihat Ekonomi Selangor dengan Gaji RM1 sebulan. He he he....

Sebenarnya bukan setakat Chairil ini sahaja yang menuntut hutang dari Anwar. Malah ramai lagi dari Eropah tengah, dan juga sekitar Asia yang masih lagi menuntut janji-janji Anwar. Apa janji Anwar pada mereka yang melabur berbilion-bilion ringgit ini?

He he he... kita boleh agak apa yang Anwar telah janjikan pada mereka semua!!!

Sebelum ini ada juga beberapa blogger pernah mengeluarkan satu artikel berkaitan hal Tuntutan Hutang yang pastinya membuatkan Anwar tidak senang duduk sama sekali. Kisah Benazir Bhutoo pastinya menghantui Anwar Al Juburi ini.

Anwar pastinya akan melakukan pekara yang selalu di gunakannya....Jumpa si A maka di janjilah bermacam macam keuntungan. Bila dia jumpa si B, maka sama lah juga janji janji manis nya itu. Kalau ada 100 orang maka semua sekali akan mendapat janji janji yang sama.

ada sesiapa yang boleh sahkan cerita ni... silakan menyebok!!!!

0 Response to Orang Kaya Indonesia Tuntut Janji dan Duit Anwar Ibrahim

Post a Comment