Mek Jadi Pelacur Mewah hasil Fahaman 1Malaysia....


Orang negeri Najib rupanya, dan fatwa Ustazah Mashitah telah di terima oleh insan yang jahil. Apakah fungsi Pusat Zakat, Baitulmal dan Jabatan Kebajikan Masyarakat. Setiap kali buat pengistiharan wang kutipan zakat beratus juta-juta hinggit, tapi masih ada insan yang terpaksa merempat untuk menyara keluarga. Kesiannya pada Rakyat Malaysia.


“Sebelum bertolak ke ibu kota, tiga minggu lalu, saya menipu keluarga dan anak-anak kononnya ingin membantu rakan berniaga tudung sempena Ramadan di Jalan Tunku Abdul Rahman di sini.

“Kerja saya bermula jam 9 pagi dan tamat jam 10 atau 11 malam. Dalam tempoh berkenaan saya memperoleh tidak kurang 10 pelanggan. Jika ditolak komisen, saya mengutip RM200 sehari,” katanya yang mendakwa turut ditemani lima rakan lain.

Katanya, dia diberikan kondom dan buku nota kecil oleh bapa ayam yang digunakan bagi menanda jumlah pelanggan diperoleh setiap hari sebelum pendapatannya itu dibayar serentak setiap hujung minggu.

“Setakat semalam, saya mengutip lebih RM5,400 dan separuh sudah saya kirimkan ke kampung halaman untuk persiapan menyambut Aidilfitri.

“Malah, saya menggunakan cuti Ahad lalu untuk membelikan baju Melayu, songkok dan baju kurung untuk tujuh anak saya,” katanya.

Ditanya, sama ada dia sedar wang digunakan terbabit haram di sisi Islam, Mek memberi alasan dia tidak mempunyai pilihan lain apatah lagi dengan tahap pendidikannya yang rendah.


“Biar dosa ini ditanggung saya. Lagipun saya melakukan kerja ini hanya untuk sebulan sebelum kembali semula ke kampung di Pahang untuk menyambut hari raya bersama anak-anak.

Selanjutnya klik sini

Itulah jadinya jika asyik berpolitik, ketua kampung, Yang Berhormat Adun, Yang Berhormat Ahli Parlimen dan Perdana Menteri pun boleh terlepas pandang kedaifan penduduk kampungnya atau rakyatnya sendiri.

SS & Crew : Semuanya gila pangkat dan jawatan, khidmat pada masyarakat dah tak ambil peduli, sembang juta bilion, Malaysia negara maju..., padahal masih ramai rakyat yang tak cukup makan. TV3 suku selalu tayang dalam rancangan BersamaMu kisah rakyat miskin, apakah semua pemimpin yang ada buta atau pekak.


0 Response to Mek Jadi Pelacur Mewah hasil Fahaman 1Malaysia....

Post a Comment