Setiausaha Politik Exco Selangor ditemui mati - 1Malaysia Komen


SS terima Komen paling bagus dari kengkawan yang prihatin pasal berita kematian Setiausaha Politik Exco Kerajaan Selangor semalam. Antara yang paling bagus ialah :-

Komen 1
Terlalu kesal dengan Nazri Aziz. Dia tu memang Melayu tak sedaq diri. Nak kata tak da agama, dia marah. Ya lah sapa kata Melayu tu Islam? La ni dah ramai Melayu yang kafir terutama masuk kristian. Tapi orang kafir dan kristian pun tak fikiq dan cakap lagu tu.

Orang ramai tau, dia tu siapa, 'orang nakal' bertopeng malaikat. Tak pa lah biaq dia terjun dengan labu-labunya.

Cuma satu nak bagi tau. SPRM, hang kena tau, tugas hang bukan menghukum tapi hanya menyiasat. Apa tak ada ke waktu siang nak buat hingga terpaksa soal hingga subuh? Kamu di SPRM, kena ingat, gaji kamu semua, rakyat yang bayaq, kalau kami tak halal kan kerana kepincangan dan penyelewengan kuasa, hang fikiqlah duit yang hang kasi anak bini, suami, ibu bapa makan itu,- suci dan bersih apatah lagi berkat ke?

Bila tentang PR, hang lebih pantas dari kilat untuk bertindak. Tapi kalau tang Yumno (tukaq sikit sebab dah jelak dengan perlataan Umno)atau kerajaan, pijak semut pun tak mati, teloq masuk ke perut.

Sebab tu aku pantang kata Melayu tu Islam kerana orang Islam tak buat lagu tu.

Saya juga cadangkan Pihak Polis wujudkan kor agama atau jabatan agama macam tentera. Bukan ada apa-apa. Terkadang kala kita lalai hingga kita lupa ada yang lebih berkuasa. Kita ni manusia, terlalu kerdil di sisiNya. Saya suka ingatkan diri saya supaya tidak tergolong dalam golongan yang lupa kepada Allah. Saya doa agar Allah pelihara saya dan tuan-tuan daripada ditimpa bala. Amin

Komen 2
kemanusiaan. tahun 2009 dah jadi tahun sakit dan mati. tahun umno-BN kalah PRK pasca PRU12. tahun peralihan kuasa. tahun kambing2 hitam dihukum. SPRM bertindak lebih sudu pada bubur. kemanusiaan sewajarnya mengatasi perkauman. dogma hidup perlu akan perikemanusiaan dan menolak penyelewengan.meneruskan hidup penuh tenaga dan usaha bagai penarik beca menarik beban ke destinasi... kemanusiaan. tahun ini mencabar parti sarkis yang bangang sombong. Bubarkan DUN bubarkan kefasikan. mengapa baju yang koyak. dan kemanusiaan ikut terkoyak?

Komen 3

Neraka menanti mereka2 yang menzalimi Teo hingga dia mati.Begiti juga mereka yang berlaku kejam kapada Kugan dan Adi Anwar. Sebelum itu berlaku mari kita beri neraka pada mereka. Nyawa di balas dengan nyawa. Adakah Polis, Mahkamah Lingam, dan Crime Minister akan berlaku adil ??? Kita sudah di takluk oleh Taghut. Mari kita nahi mungkar !!! Mari kita Revolusi !!!

0 Response to Setiausaha Politik Exco Selangor ditemui mati - 1Malaysia Komen

Post a Comment